طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

۰

عنوان: چه قوانینی برای طراحی وب سایت موفق باید رعایت شود

پس از اینکه از طریق موتورهای جستجو بازدیدکنندگانی را جذب مینمایید ، مانند این است که دارای یک فروشگاه هستید و مشتری درب فروشگاه شما را باز میکند .
آمدن مشتری به منزله فروش قطعی نخواهد بود  ، این شما هستید که بازدیدکننده را به خریدار تبدیل خواهید کرد و در این زمینه صفحه اصلی سایت شما مهم ترین نقش را خواهد داشت.

در مقاله قبلی خود در این رابطه صحبت کردیم ، برای مشاهده این مقاله اینجا را کلیک نمایید .


گام اول:


بهترین کلمات کلیدی ای که مردم جستجو میکنند در صفحه اصلی خود به کار ببرید و بر روی سئو آن کار کنید تا بتوانید در کلمات کلیدی قدرتمندی در موتورهای جستجو رتبه بندی شوید ، هرچه کلمات کلیدی صفحه اصلی شما را بیشتر جستجو کنند احتمال فروش شما بیشتر خواهد شد


گام دوم:


نمای کلی صفحه اصلی خود را قدرتمند بسازید ، متن اصلی سایت خود را با نگارشی فوق العاده روان و بدون اشتباه بنویسید و البته مختصر و مفید تا بتوانید هدف اصلی خود را در متنی مختصر به خواننده القا نمایید

گام سوم:

سعی کنید در نگاه اول مشتری را جذب کنید ، با نوشتن قیمت و مشخصات کالا و خدمات خود میتوانید این کار را به راحتی انجام داده و جلب توجه خاصی داشته باشید .


گام چهارم:


استفاده از تصاویر با کیفیت ولی کم حجم نیز میتواند به شما کمک کند زیرا جلوه های بصری تاثیر بسازیی در افزایش فروش دارند .

1- تمامی عنصر موجود در صفحه باید دارای اهداف مشخصی باشند. اگر شما یک تصویر بر روی صفحه دارید و یا یک متن و یا یک خط قرار داده اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن این است که شما به آن علاقه دارید پس این کار اشتباه است زیرا هدف باید چیزی غیر از علاقه شخصی شما باشد .

2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری ناراضی ، و از سایت شما خارج شود .

3-  استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از تصاویر  برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار کاربردی است.

4-  استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویر ضعیف کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت بارگذاری آن در مبحث سئو .

5- استفاده از وسایل بصری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و..عملکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.

6-   استفاده از رنگ بندی مناسب در وب سایتتان باعث میشود مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی چشم نواز تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت  

7-   طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگه پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میشود جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.