طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ

۰

آموزش طراحی سایت حرفه ای و موفق

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ

عنوان: برای طراحی سایت استفاده از چه برنامه و چه زبانی بهتر است

امروزه اکثر صاحبان وب سایت ها به دنبال راه هایی برای ایجاد سرگرمی های مفید در وب سایت خود میباشند زیرا تحقیقات نشان میدهد که سایت هایی با سرگرمی های مفید جذب مشتری بهتری نسبت به سایت های ساده دارند زیرا اکثر کاربران نسبت به سرگرمی های مفید در یک سایت علاقه نشان میدهند . همین افزایش جذب بازدیدکننده و میزان تاثیر آن در برندینگ اینترنتی باعث شده است تا بسیاری از افراد به دنبال ایجاد سرگرمی های مختلفی باشند اما قطعا ایجاد چنین امکاناتی به سادگی میسر نخواهد بود ، در نظر داشته باشید که امکاناتی که میخواهید به سایت خود اضافه نمایید اگر باعث از کار افتادن سایر بخش های سایت شما شوند ، اگر باعث سنگین شدن سایت شما و در اصل باعث کاهش سرعت لود سایت شما شوند و مسائل و مشکلاتی از این قبیل ، نه تنها برای شما سودی نخواهد داشت بلکه به ضرر شما نیز خواهد بود . توصیه ما به شما استفاده از محیط های چند رسانه ای است زیرا یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های ایجاد بخش های سرگرم کننده در وب سایت شما استفاده از محیط های چند رسانه ای است به همین دلیل سعی میکنیم در این مقاله نکاتی را در رابطه با استفاده از محیط های چند رسانه ای به شما آموزش دهیم.


برای اینکه از هر چیزی بهترین استفاده را ببرید باید نسبت به نقاط ضعف و قوت آن آگاهی بدست آورید . قطعا هرچقدر نسبت به این مسائل آگاهی داشته باشید میتوانید استفاده مفیدتری از هر چیزی داشته باشید ، برای استفاده مفید و حرفه ای از محیط های چند رسانه ای نیز باید به برخی مسائل توجه ویژه داشته باشید زیرا اگر در نحوه استفاده خود از محیط های چند رسانه ای اشتباه نمایید قطعا با مشکلاتی مواجه خواهید شد که صدمات جبران ناپذیری به شما خواهد زد.

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ کدام از امکانات شما ( از قبیل موسیقی ، فایل ویدئویی و ... ) بدون اجازه گرفتن از کاربر پخش نشود . هیچ کاربری دوست ندارد بدون اجازه خودش در سایتی موسیقی پخش شود و یا فایل ویدئویی و... نمایش پیدا کند . ممکن است کاربری در ساعات پایانی شب به سایت شما وارد شود ، آیا اگر موسیقی شما بدون اجازه پخش شود برای این کاربر دردسر ایجاد نمیشود ؟ همواره شرایط کاربران خود را در نظر داشته باشید و خودخواهانه تصمیم گیری نکنید زیرا برخی صاحبان وب سایت ها فقط به منافع خود فکر میکنند اما در عمل از کاری که انجام داده اند هیچ منفعتی نصیبشان نمیشود بلکه مضراتی هم عایدشان خواهد شد.


نکته دومی که باید به آن اهمیت خاصی بدهید این است که بخش های مختلفی که از طریق محیط های چند رسانه ای به سایت خود اضافه کرده اید در انحصار یک ویندوز خاص نباشد و در تمامی سیستم عامل ها قابل پخش باشد. شما نمیتوانید سایت خود را مخصوص یک سیستم عامل طراحی کنید زیرا هرکاربری از سیستم عامل مورد علاقه خود استفاده میکند و همین مسئله باعث میشود شما هرگز نتوانید سایت خود را در انحصار یک سیستم عامل قرار بدهید . اگر تصور میکنید فلان سیستم عامل منسوخ شده است پس اهمیتی ندارد که سایت شما در این سیستم عامل کامل لود شود و بخش های مختلف آن بدرستی اجرا شود کاملا اشتباه میکنید زیرا منسوخ شده ترین سیستم عامل ها نیز هنوز کاربرانی در اختیار داشته و هنوز هستند افرادی که از آن ها استفاده می نمایند به همین دلیل سعی کنید سایت خود را برای استفاده در  تمامی سیستم های عامل طراحی کنید. این مسئله در خصوص مرورگرها نیز کاملا صدق میکند زیرا مرورگرها نیز مانند سیستم عامل ها میباشند و کاربران مختلف از مرورگرهای مختلف بهره مند میشوند به همین دلیل است که علاوه بر سیستم عامل های مختلف سایت شما میبایست در مرورگرهای مختلف نیز به درستی اجرا شده و کاربران بتوانند به راحتی با مرورگر دلخواه خود از سایت شما بازدید نمایند . اگر کاربری نتواند از طریق مرورگر دلخواه خود سایت شما را بازدید نماید مجبور به استفاده از مرورگرهای دیگر خواهد شد که در خیلی از موارد کاربر به دلیل در دسترس نبودن مرورگر دیگر و یا مسائل دیگر قید بازدید از سایت شما را خواهد زد.


اگر در هنگام طراحی سایت خود استفاده صحیح از محیط های چند رسانه ای نکات بالا را در نظر بگیرید و بخش های مختلف شما پس از اجازه گرفتن از کاربر پخش شده و در تمامی سیستم عامل ها و مرورگرهای مختلف عملکردی یکسان داشته باشد قطعا نتایج مثبتی در پی خواهد داشت. استفاده از محیط های چند رسانه ای در صورتی که عاقلانه و با تفکری حرفه ای باشد نتایج بسیار خوبی در پی خواهد داشت اما اگر بدون در نظر گرفتن شرایط کاربران نسبت به استفاده از محیط های چند رسانه ای اقدام نمائید نباید توقع داشته باشید که به نتایج مثبتی دست پیدا کنید.

۹۵/۰۶/۰۱