طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ق.ظ

۰

برای طراحی سایت به چه کسانی باید اعتماد کرد

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵ ق.ظ

عنوان: برای طراحی سایت به چه کسانی باید اعتماد کرد

مدتی است مقالات و بحث های متفاوتی در اینترنت منتشر می گردند در مورد طراحی سایت ارزان و یا قیمت طراحی سایت .اما من مطلب دقیق و بی طرفانه ای در این مورد ندیدم .بنابراین تصمیم گرفتم در مورد مبحث سایتهای ارزان قیمت و گران قیمت مقاله ای را از دید خودم بنویسم تا کمکی باشد برای کاربرانی که قصد سفارش طراحی سایت دارند و سردرگم هستند که واقعا کدام شرکت حرف درستی می زند و این همه اختلاف قیمت برای چیست.

خب در درجه اول باید بگوییم که در ایران تقریبا هیچ فاکتور دقیقی برای قیمت طراحی سایت وجود ندارد و بعضی از شرکت ها بدون در نظر گرفتن معیارهایتان به شما قیمت میدهند.

 در بعضی مقالات نوشته شده شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارزان میدهند به کسب و کار شما آسیب میزنند و سایتهای بی ارزش به شما تحویل میدهند.این مقالات معمولا توسط شرکت هایی ارائه می گردند که قیمتهای بالایی ارائه می کنند.

از طرف دیگری من دیده ام مقالاتی هستند که شرکتهایی که قیمت بالا ارائه میکنند را بی انصاف و ... معرفی میکنند.این مقالات معمولا از شرکتهایی که قیمت های پایین تری ارائه می کنند منتشر می گردد.

من کاری به این موضوع ندارم که این روند تخریب شرکت ها اصلا کار دستی نیست و این به خود آنها مربوط می شود و سلیقه ای است.

مساله اینجاست که مردم واقعا در برابر این همه اختلاف قیمت و این مباحث که شرکت ها همدیگر را متهم میکنند سردرگم میشوند. بنده معتقدم در واقع هیچ یک ملاک بر بد بودن شرکت دیگری نیست.

خب پس حال خریداران چه کنند ؟

 معیارهای قیمت گذاری در طراحی سایت

مواردی که در افزایش قیمت خیلی تاثیر گذار است را من به ترتیب اعلام می کنم.

1 : طراحی و ساخت سایت بر اساس کد نویسی یا استفاده از سی ام اس : به نظر من این مساله میتواند در قیمت تمام شده سایت تاثیر داشته باشد.البته نمیتوان با قطعیت در مورد برتری هرکدام نظر داد.این مساله بیشتر به تسلط یا نوع استفاده طراح دارد.

2 : طراحی ظاهری و مباحث گرافیکی : در این جا هم نوع طراحی ,آماده بودن طرح ها یا طراحی اختصاصی و مسائل مانند اینها در هزینه طراحی تاثیر دارد.

3 : امکانات سفارشی : به هرحال هرچقدر مشتری در سایت خود نیازمند امکانات سفارشی و اختصاصی تری باشد در زمان و هزینه ساخت تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

4 : سئو : سئو یا اصطلاحا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در هنگام ساخت سایت در قیمت تاثیرگذار است.البته چیزی که در هنگام طراحی سایت بیشتر مطرح است سئوی داخلی است .

5 : هاست : این هم در دسته مواردی هست که لزوما بر عهده طراحی سایت نیست .اما اگر طراح سایت مسئول تهیه هاست برای مشتری باشد نوع هاست هم در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است.

به نظر من موارد کلی در قیمت گذاری همین 5 مورد هستند.

خب حال به نظر شما چه عواملی باعث می شود بعضی شرکت ها قیمت های پایین تری یا ارزان تری ارائه دهند؟

طراحی سایت با قیمت ارزان و پایین

بگذارید من هم در کنار شما نظر خودم را ارئه کنم.یکی از این موارد استفاده طراح از طرح ها و امکانات از پیش ساخته شده است.

مورد بعدی میتواند به آزاد کار بودن طراح برگردد.برخی از طراحان در اینترنت به صورت شخصی و بدون داشتن دفتر کار میکنند.خب این موضوع باعث کاهش هزینه های آنان می گردد و این امر می تواند باعث کاهش هزینه طراحی توسط آنها هم بشود.

در مورد سوم هم میتوان به این موضوع اشاره کرد که برخی به بازار وب تازه وارد شده اند.البته این دلیل بر بی تجربگی آنها در طراحی سایت نیست اما چون تازه وارد بازار وب شده اند برای رقابت بهتر قیمت کمتری ارائه می کنند.

و خب مورد آخر به همان مورد سوم هم مرتبط است.بازار وب دارای رقابت بسیار سنگینی است بنابراین بعضی ها وجه برتری خود را با قیمت پایین به مشتریان عرضه می کنند.

 حال به نظر شما چه مواردی باعث ارائه قیمت های نسبتا بالا می شود ؟

 طراحی سایت گران یا با قیمت بالا

بازهم اجازه دهید من هم در کنار شما نظر خودم را بگویم.کد نویسی یا ویرایش حرفه ای کدها , گرافیک حرفه ای , بهینه سازی و خیلی موارد دیگر باعث میشود که طراح وقت خیلی بیشتری برای سایت مشتری بگذارد بنابراین توقع هزینه بیشتری هم دارد.

اما موارد دیگری هم در قیمت بالا تاثیر دارد. مثل شرکتهایی که هزینه های بالایی دارند.مثل هزینه اجاره دفتر,حقوق کارمند,تبلیغات و ...

همچنین شرکت هایی که چون معروف هستند و معمولا هم کارهای خوبی ارائه داده اند قیمت های بالاتری پیشنهاد می دهند.

و اما کلام آخر:

با تمام این تفاسیر ممکن است شرکتی با هزینه پایین تر وب سایتی بهتر از شرکتی با هزینه بالاتر به شما ارائه دهد.اگر شرکتی قیمت پایین ارائه داد دلیل بر این نیست که سایت بدردنخوری به شما تحویل میدهد.اگر شرکتی قیمت بالایی ارائه داد دلیل بر این نیست که بی انصاف یا خدای نکرده کلاه بردار است.

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت خودتان مطالعه بیشتری کنید و قیمت پیشنهادی آنها را با فاکتورهایی که گفتم بسنجید .

لطفا قبل از بررسی در مورد شرکتی قضاوت نکنید.اول مطالعه کنید , بررسی کنید و سپس بهترین شرکت که متناسب با بودجه شما بهترین قیمت را ارائه میدهد انتخاب کنید.

من سعی کردم کاملا بی طرفانه بنویسم و مطلبی منتشرکنم که در هنگام انتخاب طراح به شما کمک کند.

۹۵/۰۵/۱۴