طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

۰

عنوان: تحت تاثیر قرار دادن مخاطب با بهترین طراحی و محتوا برای وب سایتتان!

طراحی وب سایت برای ایجاد یک تاثیر بسیار بزرگتر از آنچه تصور شما است. در حالی که عناصری  آگاهانه مانند طرح، محتوا، و قابلیت های مهم و... وجود دارد که مخاطبان خود را می توان با طراحی وب سایت خود تحت تاثیر قرار داد اما هنگامی که مردم برای اولین بار به وب سایت شما می آیند، آنها به همه محیط اطراف خود دقت میکنند.هدف شما این است که برای ایجاد یک وب سایت طراحی شده طوری که مردم شیفته آن شوند اقدام کنید .


هنگامی که یک شخص طراحی سایت شما را میبیند ، مطالب شما را میخواند ، تصاویر موجود روی صفحه وب سایت شما را میبیند ، ضمیر ناخودآگاه خود را به طور مداوم درگیر ارزیابی آنچه روی صفحه وب سایت شما است میکند .

کلمات را در سایت به عنوان یک عنصر طراحی در نظر بگیرید چرا که مخاطبان شما نیز این کار را انجام میدهند . آنچه مردم خوانده را تحت تاثیر قرار دهد محتوایی است که به کار برده اید. استفاده از کلمات ساده و لحن غیر رسمی تا حدی جالب و جذاب است و به مخاطبان خود کمک میکند بدون توجه به آنچه که شما می خواهید با محتوای خود آن ها را جذب کنید .

عناصر ساده مثل هم ترازی راست و چپ در طراحی و استفاده از فضای سفید می تواند ناخودآگاه مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهد. اگر همه چیز به درستی تراز وسط قرار داشته باشد، نگاه ها، حرفه ای تر شده و از لحاظ بصری جذاب تر است.

با استفاده از فضای سفید جلب توجه مردم به محتوایی که بر روی سایت شما قرار دارد بیشتر است و ناخودآگاه باعث می شود مردم احساس کنند با اطلاعات در حال غرق شدن هستند. طراحی وب سایت علم موشک نیست، بلکه چیزهایی مانند این است که شما باید در طراحی خود در نظر بگیرید .با کمی تفکر میتوانید تاثیر بیشتری را به طور ناخودآگاه بر روی مخاطبان خود داشته .

۹۵/۰۵/۱۷