طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

۰

هدف از طراحی وب سایت چیست؟

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

عنوان: طراحی وب سایت به صورت خاص و فوق العاده عالی

هدف از طراحی وب سایت این است که برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد و جذاب اقدام شود تا شرایط برای حضور طولانی بازدید کنندگان بر روی یک صفحه ایجاد شود. سایتهایی که به خوبی نام تجاری و مطالب خود را به بازدیدکنندگان نمایش میدهند از نظر تعداد بازدید کننده و مدت زمانی که هر بازدیدکننده در وب سایت آنها باقی میماند بسیار موفق تر از سایتهایی هستند که مطالب خود را به خوبی نمایش نمیدهند.


طراحی وب سایت به صورت عالی نیاز به سطح عالیه برنامه ریزی و توجه به جزئیات دارد. این چهار مرحله اساسی می تواند به شما کمک کند تا فرایند طراحی وب سایت شما به صورت عالی تکمیل شودو

 


مرحله 1:


برنامه ریزی

 

قبل از اینکه شما شروع به ایجاد طراحی وب سایت خود کنید نیاز به برنامه ریزی از تصاویر آنلاینی که میخواهید استفاده کنید دارید.نیاز به برنامه ریزی درباره بخش های مختلف سایت ، نحوه پرداخت ها ، نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و غیره دارید ، باید روی تک تک موارد برنامه ریزی کنید و سنجیده عمل نمایید.

 

 


مرحله 2:

جدول طراحی


باید رنگ های مورد استفاده در سایتتان را از قبل انتخاب کنید ، فونت ها و نوع ویرایش را مشخص کنید تا ظاهر وب سایت نیز به خوبی بررسی شود .

 

 

مرحله 3:

طرح و توسعه

 

پیدا کردن یا ایجاد محتوا برای وب سایت شما بسیار مهم است. باید یک ایده خوب برای محتوایی سایت خود داشته باشید و متن هایی که می خواهید در مقالات ، هدر، و به طور کلی در سایت استفاده کنید از آن ایده پیروی کند .

 

 

گام 4:


محتوا


محتوای سایت شما رابطه مستقیمی با بازدیدکنندگان دارد ،  هرچه محتوای شما قوی و بدون اشتباه باشد در جذب کاربران بیشتر موفق تر خواهید بود .
محتوای باید مختصر و مفید ، بدون اشتباه نگارشی و تایپی ، با متن ساده و روان باشد تا هر بازدیدکننده ای را به خود جذب کند .

۹۵/۰۵/۲۴